سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

مناسب ترين تايم براي تور ارمنستان چه فصلي مي باشد

۱۶۹ بازديد

تور لحظه آخري ارمنستان از دسته مسافرت هايي مي باشد كه متقاضيان كثيري حاوي مي باشد.سرزمين ارمنستان نيز توانسته است .

ما در هنگام مسافرت به كشورهاي ديگر، سفير فرهنگي ايران هستيم. از توهين به پرچم و نمادهاي ملي كشور مقصد به شدت خودداري فرماييد.

رعايت اصول زندگي اجتماعي كه در همه جا مورد احترام است: مثلا از اشاره به افراد و لمس ديگران بدون اجازه خودداري نماييد، به غريبه‌ها لبخند نزنيد و ... . همينطور از بلند حرف زدن بپرهيزيد.

از صحبت در مورد مسائل سياسي هر كشور بپرهيزيد.مسئله منطقه قره باغ بين مردم ارمنستان حساسيت بالايي دارد. اين منطقه كه در حال حاضر جمعيتي اكثراً ارمني دارد، به صورت خودمختاري اداره شده و از نظر سازمان ملل متحد و تقريبا همه كشورهاي دنيا جزئي از خاك آذربايجان محسوب مي‌شود ولي مردم ارمنستان آن را جزئي از خاك خود مي‌دانند. بنابراين سعي كنيد از صحبت در مورد كشور آذربايجان و اين منطقه خودداري كنيد.

همينطور مسئله قتل عام ارمني ها توسط عثمانيان نيز بسيار حساسيت برانگيز است. روابط اين كشور با تركيه بر سر همين مسئله بسيار بد است.

ارمنستان هنگام ديدار از داخل كليساها، رعايت پوشش مناسب - مردان و زنان - الزامي است. به سر كردن روسري نيز رفتار خوبي است اگرچه اجباري نيست. مردم اين كشور هنوز به روسيه علاقه مند هستند و روسي زبان دوم مردم اين كشور محسوب مي‌شود. به هر حال اين كشور در سال ۱۹۱۶ بوسيله قواي روس آزاد شده است.در اتوبوس‌ها و مكان‌هاي عمومي بسيار مرسوم است كه مردم جاي خود را به افراد مسن و نيز زنان مي دهند يا هنگام ورود به اماكن ابتدا از خانم‌ها مي‌خواهند كه وارد شوند. از اين نظر فرهنگي شبيه ايرانيان دارند.ارمنستان از بلند صحبت‌كردن در كليسا به شدت بپرهيزيد.عموما در كشورها عكس برداري از مناطق دولتي، نظامي، امنيتي و در برخي از موارد اماكن مذهبي و فرهنگي، ممنوع بوده و منجر به بازدداشت و پرداخت جريمه خواهد گرديد، بنابراين لازم است پيش از عكس برداري از اماكن قبلا با مسئولين امنيتي آن اماكن هماهنگي نموده و از آنها اجازه بگيريد.

اميدواريم كه تور لحظه آخري ارمنستان به شما خوش بگذرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.